Специалист по омологации (Алматы)
Название :
Специалист по омологации (Алматы).
Город:
Алматы.
Описание работодателя:
Японская компания широко известная в АВТОиндустрии.
Требования:
-
Higher education in the field of standardization and certification;
-
At least 3 years’ experience as a Certification Specialist in a Certification authority;
-
Proficiency in English (уровень intermediate ИЛИ выше).
Обязанности:
-
Monitoring changes in the requirements of the Technical Regulations of the Customs Union, which may have an impact on the Company’s activities;
-
Preparation of a report for the manufacturer on changes in the Technical Regulations of the Customs Union;
-
Coordinate Certification Process of spare parts and accessories: manage the certification process from start to finish, including documentation review, testing coordination, and compliance assessment;
-
Documentation Management: maintain accurate records of certification documentation and testing results, ensuring all necessary paperwork is completed and filed correctly;
-
Checking contract terms and conditions to ensure clarity and understanding of rights, obligations, and responsibilities of the parties involved;
-
Uploading vehicle data into the electronic passport system;
-
Other job-related tasks and reports;
-
Regulatory Standards: Understanding of vehicle, spare parts and accessories regulatory standards and requirements applicable in the Customs Union and in Kazakhstan;
-
Certification Processes: Knowledge of certification processes specific to vehicle, spare parts and accessories, including type approval procedures, homologation requirements, and conformity assessment procedures;
-
Technical Documentation: Ability to review and interpret technical documentation, including specifications, test reports, and engineering drawings, to ensure compliance with regulatory requirements;
-
International and regional Standards: Awareness of international standards relevant to vehicle, spare parts and accessories, such as ISO standards for automotive quality management and product specifications;
-
Attention to Details — Job requires being careful about details and thorough in completing work tasks (!);
-
Analytical Thinking — analyzing information and data using logic to address work-related issues and problems;
-
Initiative — a willingness to take on responsibilities and challenges;
-
Effective teamwork and cooperation with other departments;
-
Effective time management;
-
Business communication etiquette;
-
Readiness to work by strict deadlines (!).
Дополнительная информация:
-
Предполагаемая ежемесячная зарплата: 600 000 на руки;
-
Оплата расходов обучения по повышению квалификации за счет Компании в пределах 383 000 тенге на текущий фискальный год;
-
Предоставление программы поощрения (по выбору: спорт и/или членство в клубе, лечение и/или страхование здоровья, санаторий и/или покупка туров (авиабилетов)) в пределах 410 000 тенге на текущий фискальный год;
-
Увеличенный срок трудового отпуска – 28 календарных дней;
-
Премирование за лучшие идеи в рамках;
-
Номинирования сотрудников за лучшие бизнес идеи;
-
Кредитование/аренда автомобилей по льготным ставкам для сотрудников;
-
Ежегодное увеличение зарплаты на индекс инфляции (т.е. с 1 января 2025 уже будет увеличена зарплата за счет индексации!);
-
Годовые премии в размере 1-2 окладов;
-
Компенсация питания – 65 тыс тенге гросс в месяц (добавляется к зарплате);
-
Официальное оформление на работу через пропуск Трудового договора по ТК РК;
-
Пятидневный рабочий день.
Уважаемый кандидат! Если вы получили вакансию, пожалуйста, предоставьте свое резюме (на русском или английском языке) на эл. адрес office@fmi.kz или слишком часто с нами по телефону + 7 (727) 277 70 70